sobota 16. augusta 2008

Znova vikendujeme vystavne aneb DuoDanube 16.-17.8. 2008

Sobota 16.08.2008 - V noci z piatka na sobotu tak pršalo, že som chytala stresy ako sa v normálnom stave dopravíme do incheby ale naštastie sa počasie ukľudnilo. Vyrazili sme o pol deviatej a krátko po deviatej sme si brali katalóg a číselko v kruhu. Posudzovať sa malo začať až po 10 a tak sme sa šli ešte trošku prejsť a pozrieť sa na agility. Trochu ma znepokojilo Woodynove stresovanie, ten veľký hrdina z našeho sídliska sa pri väčšom množstve psov pred ním nechcel ani pohnúť. Aby sa ukľudnil šli sme si radšej sadnúť ku kruhu, kde sme stretli kopu známich a krpec sa konečne dal do normálu. Keď som sa pozrela do katalógu len som sa usmiala, takú silnú konkurenciu sme teda ešte nemali mená ako Silver Dollar, Beglelee Jack a Champion majú celkom slušnú váhu...do kruhu som teda vchádzala s malou dušičkou...Ale s čím sa musím pochváliť je Woodyho správanie, pekne mi stál, nevymýšlal ani neňuchal po zemi. Odišli sme s modrou teda výbornou ale bez umiestnenia, čo som aj čakala. Takže spokojnosť veliká :D

Žiadne komentáre: